Hype

czwartek, 16 maja 2013

I love challenges!

(żakiet River Island, top Zara, spodnie Cubus)

Finally, this beautiful weather .. Unfortunately are also cons ... May is my favorite month, not only because of the birth, but also because of the temperature and specific air (especially after rain).
I do not know about you but when I was a kid I could spend the whole day in the May rain.
Designs, we are now going to present, chose to weather. Flowers and powder pink and lace blouse.
Flowers is a reflection of spring and a sort of feminine arms. How does it work? Floral motif is the core of femininity as well as roses fit together perfectly, but that was not too sweet add cold colors.
And it looks quite elegant, but it is not trivial.


Wreszcie ta piękna pogoda..  Maj jest moim ukochanym miesiącem, nie tylko z powodu urodzin, ale także z powodu temperatury i specyficznego powietrza (zwłaszcza po deszczu). 
Nie wiem jak Wy ale ja w dzieciństwie potrafiłam spędzić całe dni w majowym deszczu.
Stylizacje, którą dziś zaprezentuję, dobrałam do pogody. Kwiaty i pudrowy róż oraz koronkowa bluzka.
Kwiaty to odzwierciedlenie wiosny i coś w rodzaju kobiecej broni. Jak to działa ? Motyw kwiatów to sedno kobiecości tak samo jak róż pasują do siebie idealnie, ale zeby nie przesłodzić dodajemy zimne kolory. 
I całość wygląda dość elegancko, ale nie jest banalne.

In school fight for the assessment, and the music school of survival. It is difficult to reconcile the high school and music. It was me a month, I have to spend. And so I was sitting in the classroom I think only about the holidays. It reminds me of Egypt and I miss traveling. I have to think of some holiday sightseeing. I do not find the time.

W szkole walka o oceny a w muzycznej o przetrwanie. Trudno pogodzić liceum i muzyczną. Został mi miesiąc, muszę się poświęcać. I tak siedząc na lekcjach myślę tylko o wakacjach.  Przypomina mi się Egipt i tęsknie za podróżami.  Muszę obmyslic jakieś wakacyjne zwiedzanie. I znaleźć na nie czas. 
Polecacie coś na terenie Opolszczyzny i Dolnego Śląska ( narazie zwiedzam blisko siebie) ?







Recently, with the help of classmates, combines with hairstyles.
How do you like this below?
Help me and vote next, in which the best haircut I?
Or maybe you have other ideas?
Please write! I am open to your suggestions!


 Ostatnio, przy pomocy koleżanki z klasy, kombinuje jeszcze z fryzurami.
Jak Wam się podoba ta poniżej? 
Pomóżcie mi i zagłosujce obok, w jakiej fryzurze mi najlepiej ?
A moze macie inne pomysły ?
Piszcie! Jestem otwarta na wasze propozycje!

Waiting for the results of the survey. I remember the help stylizations, so here CLICK.
More and more people are writing to me, I'm happy because it means that you like this in which I helped!
I hope that you will be more!

Czekam na wyniki ankiety. I przypominam  o pomocy w stylizacjach, więce tutaj KLIK.

Coraz więcej osób do mnie pisze, cieszę się bo to oznacza, że podoba Wam się to w czym pomogłam !
Mam nadzieję, że będzie Was więcej!

Besides, I invite you to fanpage on Facebook.
Asked me questions, I'd love to write back to you.


Poza tym zapraszam na fanpage na facebooku. 
Zadawajcie  mi pytania, odpiszę Wam bardzo chętnie.

XOXO, Patrycja.




4 komentarze:

IndieSan pisze...

cudny jest ten żakiet
http://kelyxx.blogspot.com/

shisourlove pisze...

super!:)

Unknown pisze...

żakiet jest genialny!

Sycia pisze...

włosy <333
ślicznie wyglądasz

sycaaaaaa.blogspot.com