Hype

wtorek, 28 maja 2013

Birthday post


Hi Dear! I decided to write to you today, but I added just two posts this week. But in this special day for me (last minor birthday) I also wanted to write to you. Why to you? That's why it's up to you whether my dreams come true. I am very grateful for the results so far. I mean the number of followers, number of inputs and so on. all this could not be me if not for you.
My birthday this year stretching from Saturday (because then we did a party for the occasion) to this day, or even longer (supposed to be on vacation after party), so I was in two sessions.

Cześć Kochani! Postanowiłam dzisiaj do Was napisać, chociaż dodałam już dwa posty w tym tygodniu . Ale w ten szczególny dla mnie dzień (ostatnie niepełnoletnie urodziny)  chciałam też napisać do Was. Czemu do Was? Dlatego, że to od Was zależy czy moje marzenia się spełnią.  Bardzo jestem wdzięczna za dotychczasowe wyniki. Mam na myśli ilość osób obserwujących, ilość wejść itd.. to wszystko nie udało by mi się gdyby nie Wy.
Moje tego roczne urodziny ciągną się już od soboty (ponieważ wtedy zrobiliśmy imprezę z tej okazji)do dziś, albo jeszcze dłużej ( ponoć na wakacjach ma być after party), więc byłam na dwóch sesjach.

The first required us great cunning and a little scam, and no fear of heights. I think you have already guessed. Yes session on high-rise buildings. Unfortunately, once wdrapałyśmy to the roof, the sun went behind a cloud. The photos came out medium. So today we went to the second session, in a more everyday places. We took to each other even my younger sister, her pictures also will add.

Pierwsza wymagała od nas wielkiego sprytu i trochę przekrętów, a także brak lęku wysokości. Myślę, że się już domyśliliście. Tak sesja na wieżowcach.  Niestety, gdy już wdrapałyśmy się na dach, słońce zaszło za chmurę. I zdjęcia wyszły średnie. A więc dziś poszłyśmy na drugą sesję, w bardziej codzienne miejsca. Zabrałyśmy ze sobą jeszcze moją młodszą siostrę, której zdjęcia także dodam.
(baseball'ówka from NY,bluzka New Yorker,leginsy Reporter, Trampki Converse)

with Nicola

         with Angela's( my photographer)dog
(sweter Second Hand, jeansy Bershka, biżuteria I am)
(buty secondhand/ newlook)



 my little sister

After today's session (in red sweater) to certify that the color blouse which is assumed incredibly good eye color and facial expressions. How do you like it?
Please write Dear, I'm happy when I'm in touch with you.
I like you to help, and I need your comments!

Po  dzisiejszej sesji (w czerwonym swetrze) stwierdzam, że kolor bluzki jaką się zakłada niesamowicie wpływa na kolor oczu i wyraz twarzy. Jak Wam się podoba? 
Piszcie Kochani, cieszę się kiedy mam z Wami kontakt. 
Lubię Wam pomagać i potrzebuję Waszych uwag! 

XOXO,  Patrycja.






13 komentarzy:

Trendy Cosmetic pisze...

Z okazji urodzin wszystkiego najlepszego :-) bardzo ładne stylizacje a trampki uwielbiam...

Unknown pisze...

Świetne zdjęcia.. Uwielbiam sesje na wysokościach.. To prawda co napisałaś o twarzy i oczach.. To jakie kolory zakładamy na siebie bardzo wpływa na obraz naszej twarzy.. Uwielbiam kolor bordowy, a Tobie on niesamowicie pasuje. Będę zaglądać częściej :)
Pozdrawiam, Madlen

Neelisaa pisze...

Genialna zdjęcia! ;)

Unknown pisze...

pięknie wyglądasz
fajny sweterek i buty *.*

Izabella Lis pisze...

spóźnione wszystkiego najlepszego ! O wiele bardziej podobami się druga stylizacja,niby prosta ale urzekająca a ten kolor ma coś w sobie,bardzo ci w nim do twarzy :)

Say me Justine pisze...

Bordowe buty <3

Anonimowy pisze...

I love your 2 outfits on the photos :)

Louisa

www.lookbyls.blogspot.fr

Cloudy pisze...

prześliczne stylizacje! No nie wierzę, takie ładne koturny znaleźć w sh ;o

Some Sort Of Meaning. pisze...

Właśnie czytam pierwszy wpis i już mam ochote na kolejny. Coś czuje że troche tu czasu spędze jeszcze :). Może obserwujemy?

Some Sort Of Meaning. pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Ewel!Na blog pisze...

Świetne zdjęcia :))
Zapraszam do mnie :
allergy-to-life.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Great poses of you in the chucks - you are very pretty.

Unknown pisze...

Świetne zdjęcia, bardzo klimatyczne! <3