Hype

sobota, 11 maja 2013

Blue jeans, white shirts...

( top tally weijl, jeans pull&bear, sneakers converse)

Blue jeans, white shirt, for me is a classic for the holidays. White color perfectly highlights tan and fit all shades of blue jeans. I, as you can see in the picture wore red Converse to them, but also black stilettos, which will see the other pictures.

Niebieskie jeansy, biała koszula, jak dla mnie to klasyk na wakacje. W upały długie spodnie można zastąpić szortami. Biały kolor idealnie podkreśla opaleniznę i pasuje do wszystkich odcieni jeansów. Ja, jak widać na zdjęciu założyłam do nich czerwone conversy, ale także czarne szpilki, co zobaczycie na pozostałych zdjęciach. 
(second hand's shirt, pull&bear's jeans, converse's sneakers)

A typical example of a set of casual, it can be a red checkered shirt, jeans and sneakers.
When we were walking around 3 km to the lake to take some photos in this set I was really comfortable.
All day yesterday, was surprising. During the walk the sun was shining so much that without sun glasses you could see nothing, and when we reached the lake the sun went out, as if someone just cut off from them by remote control. But the pictures are.

I'm out of ideas already, on Monday to school. Although they lasted until two weeks, it still wanted to be more. In fact, I do not want to do already, except holidays.


Typowym przykładem zestawu casual, może być czerwona koszula w kratkę, jeansy i trampki. 
Kiedy spacerowałam 3 km nad jezioro, żeby zrobić zdjęcia, w tym zestawie bylo mi naprawde wygodnie.
Cały wczorajszy dzień, był zaskakujący. Podczas spaceru słońce świeciło tak mocno, że bez  słonecznych okularów nie widziało się nic, a gdy doszłyśmy nad jezioro słońce zgasło, jak gdyby ktos od tak wyłączył je pilotem. Ale zdjęcia są. moja cudowna fotograf musiała się nie źle nagimastykować, żeby były takie jakie są.

Skończyły mi sie jużdni wolne, w poniedziałek do szkoły. Mimo, że trwały one az dwa tygodnie, to i tak chciało by się wiecej. Tak naprawdę, to nie chce mi się juz nic, oprócz wakacji.

I remember that I can help you choose something to styling! Just describe to me the things that you want to wear, or one thing and the rest of your clothes. Or send photos.
Contact: everyoooneisdifferent@gmail.com
Already three people have benefited, and commented on my work positively.


Przypominam, że mogę Wam pomóc dobrać coś do stylizacji! Wystarczy opisac mi rzeczy, które chcecie ubrać, lub jedną rzecz i reszte swoich ubrań. Lub wysłać zdjęcia.
Kontakt : everyoooneisdifferent@gmail.com
Napisały do mnie już 3 osoby, i skomentowały moją pracę pozytywnie ! 

                                                               (Claire's sunglasses)
                                                             ( Atmosphere 's pins)



In previous days off, also did pictures with David and Nicole.
W poprzednie dni wolne, takze robiłam zdjęcia. Kombinowałam z Dawidkiem i Nikolą.
                                                          ( pull&bear's top, butik's short, h&m's sunglasses )
( shirt, butik's jeans and butik's shoes)
                        (atmosphere's top, hand made shorts, converse's sneakers, secondhand's bag)
                  (h&m legins)



16 komentarzy:

Blueyes pisze...

Cudna szydełkowa bluzeczka :)

shiny syl pisze...

prześliczna ta koronkowa bluzka

Ewel!Na blog pisze...

Piękne zdjęcia. Bardzo mi się spodobały. ;-) Zapraszam do mnie:
http://fashion--lady.blogspot.com/

Sylwia Koladyńska pisze...

Świetne zdjęcia :) Ta koronkowa bluzeczka nieziemska!

Unknown pisze...

Super blog! :D
Obserwujemy się? mojkwiatzycia.blogspot.com
+ Gratuluję - zostałaś nominowana do Liebster Blog. Szczegóły znajdziesz tu : http://mojkwiatzycia.blogspot.com/2013/05/liebster-blog-d.html#comment-form

Joanna Julia { Fashion4Ever.pl } pisze...

Śliczny ten koronkowy topik.

Unknown pisze...

Świetne zdjęcia:) Super buciki na wszystkich :)

Unknown pisze...

koronkowa bluzeczka i koszula w krate- rewelacja!♥

justynapolska pisze...

KORONKOWA BLUZKA <3


WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

Natalia pisze...

Love your shoes :) x

Unknown pisze...

Ta szydełkowa bluzeczka jest przepiękna!

halvmåner pisze...

piękne zdjęcia, szczególnie ostatnie!:)

Nummi pisze...

Śliczne zdjęcia. Prowadzisz świetnego bloga. Obserwujemy? ;)

nummifashion.blogspot.com

olciaa pisze...

Świetne zdjęcia. ; )

http://nastoletniemarzenia.blogspot.com/

Unknown pisze...

really sweet outfits, i love the crochet top a lot!! <3
would you like to follow each other on bloglovin'?
A
xx
http://epiquemoi.blogspot.com.au/

Eleonora pisze...

I love so much the first top :) I adore lace!

xoxo