Hype

sobota, 29 czerwca 2013

Sport or elegant ? White and black..



Cześć Kochani ! Wreszcie wakacje. Już oficjalnie.  Dwa miesiące wolnego!
Ale co tu robić ?  Praca, zabawa , praca i tak w kółko. W miedzy czasie zdjęcia i blog. 
Pogoda się trochę zepsuła .. Ale po woli się polepsza. Marzę aktualnie o zdjęciach na plaży, ale moja fotograf jedzie na  tygodniowe szkolenie.  W weekend moje ulubione 'święto' - Lato Kwiatów.
Co to takiego ? Jeśli mieszkacie w mieście to na pewno obchodzicie coś takiego jak dni waszego miasta. Moje miasto zamiast swoich dni obchodzi Lato Kwiatów. W ten jeden weekend całe miasto zmienia się nie do poznania. Jak sama nazwa mówi wszędzie są kwiatki wszelkiego rodzaju.  Do mojego miasta zjeżdżają się ludzie z całej Polski, a nawet zza granicy.  Kocham tą imprezę, tylko wtedy moje malutkie miasto staje się  WIELKIE.



(H&M's top, handmade's shorts, kari's sandals, stradivarius clock)
Prezentuje Wam dziś idealną na wakacje, wygodną kreację. Jest i elegancka i sportowa. Wszystko zależy od dodatków, zwłaszcza butów. Szpilki nawet sportowej bluzce dodadzą elegancji.  W następnej stylizacji zaprezentuje prawdopodobnie ubrania na Lato Kwiatów. 

Kisses  Ika.


7 komentarzy:

Madlen Soya pisze...

Świetna, letnia stylizacja.. To święto musi być niesamowite.. Już sobie wyobrażam miasto przepełnione kwiatami.. Czułabym się cudownie! Pozdrawiam, Madlen

Magdalena Kosman pisze...

Cudowna stylizacja!
Podziwiam Twoje poczucie stylu : )

N. pisze...

cudnie wyglądasz. :)

Ewel!Na blog pisze...

Cudowne zdjęcia *.*

ewelinaa-em.blogspot.com

Ola Pastuszko pisze...

♥♥♥
Kocham twojego bloga !

http://fashionbytwogirls.blogspot.com/

Ola Herman pisze...

pięknie wyglądasz tak promiennie ;)

Myloovelyfun Basia pisze...

śliczne spodenki,fajnie wyglądowa taki troszke surowy wyglad ,czerń +biel bardzo mi się podoba prowadzisz bardzo fajny blog ,więc dodałam go do obserwowanych, zapraszam serdecznie na mojego bloga myloovelyfun.blogspot.com:)