Hype

niedziela, 15 września 2013

Scootisch plaid - Stradivarius+H&M

Cześć kochani ! Jak mija Wam drugi weekend w roku szkolnym ? Bo mi się wcale nie chce iść do szkoły.
Muszę umówić się z fotograf na zdjęcia. Ale to jakoś dopiero po 2 października. Gdyż idę robić paznokcie
Wymyśliłam już wzór, ale to będzie niespodzianka.  Więc na  następną sesję poczekacie ze dwa tygodnie. Potrzebuję  pieniędzy, pewnie jak każdy... więc zapraszam na photobloga http://www.photoblog.pl/stylisttime.
No więc nawiązuję do ankiety,  dziś szkocka krata w elegancki sposób.
( legginsy Stradivarius, koszula H&M,  Tramki Secondhand)

(koszula New Yorker)


Macie już swoje must have na jesień ?
Ja mam już swoją listę:
-torebka listonoszka - zrobione
-martensy bordowe- zrobione
-kozaki czarne
- szare kozaki - zrobione
-granatowy płaszcz - zrobione
-beżowy płaszcz eko skóra - zrobione
-czapka z napisem
-marmurki granatowe

Czekam teraz na dostawę  mojej cudownej torebki.
Oby była już jutro !
Przypominam jeszcze raz o moim photoblogu.
I zapraszam na instagram, tumblr i facebook. 
Linki w poprzednich notkach.
Wpadajcie też na lookbook i  modnąpolkę.

XOXO, Patrycja.

4 komentarze:

justynapolska pisze...

legginsy super!

Unknown pisze...

świetne!

+obserwuję, mam nadzieję, że się odwdzięczysz ; )

Anonimowy pisze...

Świetna stylizacja z spodniami w kratę. Znalazłam twój blog post na modafon.pl i na pewno będę tu często zaglądać. Zapraszam na mój blog: http://way2dress.blogspot.com/

kjjj pisze...

wooow, legginsy w krate, moje ulubione <3

Zobaczylam twoja wiadomosc na modnapolka.pl, bede czesciej zagladac na ta strone i twojego bloga! :)

dodaam do obserwowanych, zapraszam tez do mnie :*


www.klaudia-j.blogspot.com